Friendship ^^

Hai hai hai. Okey harini nk story pasal "Friendship". What is frienship? Haha k friendship ni persahabatan lah kan. Em aku harap persahabatan aku ngan kengkawan aku ni takkan putus la walaupun aku dah pindah sekolah. K semalam diorang ajak aku main badminton kat court. Seriusly happy sangat sebab diorang still ingat aku. Setiap kali aku balik mesti semua macam nk jumpa nk jumpa. Haha k terharu la jugak. Sebab ni la aku suka balik rumah ni. Haha okey sejak balik cuti akhir tahun ni aku tak lekat kat rumah lagi. Semalam pergi main badminton ngan kengkawan aku yang sekolah lama aku ni. And harini out kat bandar ngan senior satu dorm aku dulu. Ni satu haa kakak senior aku ni. Terharu sangat sebab dia still ingat aku. Dah banyak kali dah dia ajak aku out. K rindu mase duk asrama dulu. Rindu mase satu dorm ngan senior aku tu. Seriously dia baik sangat. Rindu jugak mase satu dorm ngan geng aku tapi macam tetiba teringat kenangan hitam yang membawa kepada pergaduhan haha k malas nak ingat. Mengarut je semua tu. Okey ni la gambar yg sempat kitorang ambil haha. Sebenar benar benarnye kan banyak je gambar yang kitorang selfie. Eh selfie ke orang panggil kalau ramai ramai cenggitu? Okey wefie lah haha. Tapi semua gambar tu macam tak cantik sebab dalam court kan gelap.  Ni je lah yang ada. 

And now aku nk story pasal kawan aku yang kat sekolah baru pulak. SAHUT yer. Okey tetiba teringat masa hari gotong royong perdana dulu. Yer kitorang lebih kepada bergambar dari gotong royong haha. Okey rindu gila masa masa tu. Masa gotong royong tu kawan baik aku ni ade lagi. Sekarang dah takde, dah pindah sekolah dah pun. Dia pindah ke sekolah lama dia. K nama dia Aqilah. Em dulu kitorang ke mane mane selalu berlima. Now dah berempat dah. Ape ape pun kitorang still contact lagi sekarang ni. Aku rase dah dua kali dah aku pergi rumah Aqilah ni tahun ni. First mase raya puasa haritu. Second masa ade majlis kesyukuran kat rumah dia. Okey setiap kali jumpa dia mesti banyak gila nk story. Kesian kat mama aku sampai kena tunggu je aku duk berstory mory ngan qilah ni. Nak buat macam mane lame tak jumpa. Takpe laa, kat mane mane pun kita boleh berjaya kan. Aku doakan kejayaan kau kawan. Ni haa gambar mase gotong royong haritu. Ade banyak tapi nk upload satu je. Gambar lain lain kali yer. Haha yang kat tepi sekali tu la Aqilah. Yang duk sebelah aku tu. Aku harap friendship ni pun akan kekal sampai bila bila. Walaupun kita ada satu tahun  je lagi untuk bersama. Mesti aku akan rindu gila masa masa macam ni.


Okey done story pasal friendship ni. Now nk cerita sikit pasal Mr.Secret aku ni. Em semalam kitorang macam bergaduh sikit. Bukan bergaduh tapi macam entah laa. Dia cakap dia nk reduce our conversation sebab takut ade un-useful feeling appear in his heart. Em malam tu dia tak text la aku. Pastu aku text jugak haha. Degil kan? Pastu dia macam cakap pasal benda tu lagi. Aku pun bgtahu lah okey lah kalau dia dah taknak text dengan aku. Aku takkan text dia dah. Tapi macam tak jadi pulak haha. Dia cakap lupakan pasal tu and we back to normal. Ergh aku sebenarnye pun keliru lah dengan hubungan aku ngan dia ni. Aku tak couple pun. Aku kawan je ngan dia. Ade ke kawan yang selalu text macam tu? Haha whatever lah. And harini dia tak text aku pun. Aku pun malas la nk text. Lepastu dia tegur aku melalui whatsApp. Pastu aku cakap la aku tunggu dia yang text aku dulu tapi dia cakap dia pun tunggu aku yang text dulu. And dia cakap dia takkan text aku unless aku yang text dia dulu. Aku pun ape lagi aku cakap lah yang aku pun takkan text dia jugak unless dia yang text aku dulu. Em boleh masuk pertandingan ego paling tinggi ni. Memang dia lah yang menang kan? Ergh memang ego dia tinggi mengalahkan eiffel tower tahu tak. Ape pun kita tengok je lah sape yang mengalah haha. Haa ni untuk dia. 


Haha okey thats all from me. Thank you. 

"The friendship is not being inseparable, it's being separated and nothing changes" 

                                                                                Sincerely,
                                                                                       CikDomo Photobucket



Thanks for the read yeah ! :)

No comments:

Post a Comment

Older Post Home javascript:void(0)