Bestfriend

Hai hai. Okey dah lama gila tak update blog. Dah dua tahun k. Last update masa aku form 2. And now aku dah form 4 dah pun. Berhabuk habis blog ni. Haha. Okey just nk introduce dulu. Now, aku dah pindah sekolah . Dah habis setahun dah aku sekolah tempat baru ni. Okey sekolah aku namanye Sekolah Menengah Sains Hulu Terengganu (SAHUT). Lepas lepas ni aku sebut SAHUT je la yer. Okey first aku masuk sekolah tu memang homesick gila lah aku. Haha k kelakar je ingat pasal tu. Kerja aku nak pindah sekolah je. Tapi lastly takjadi jugak. Panjang lah cerita kalau nk cerita pasal homesick ni. Haha. Now, aku dah okey dah duk kat sana. Aku suka je kawan kawan kat sana. Tengok gambar kat atas tu, thats my bestfriend. Name dia Zati Amani. Okey aku suka kawan dengan dia sebab perangai dia gila gila macam aku jugak. Haha. Aku harap dia kawan yang tak tikam belakang. Sakit weh dapat kawan yang tikam belakang ni. Thats the bitter memory I ever had. Haha boleh ke gitu? Orang sweet memory aku bitter memory. Ape yang aku merepek ni haih. Okey ni lah bestfriend yang aku jumpa kat sahut tu. Thats all. Nk kenalkan bestfriend aku je pun kali ni. Banyak lagi benda aku nk cerita pasal sahut ni k. Okey bhaii.

"Friendship is a single soul living in two bodies" 

                                                                                      Sincerely,
                                                                                            CikDomo Photobucket



Thanks for the read yeah ! :)

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home javascript:void(0)